hubungi Butterfingers? /contact Butterfingers?

  • contact@butterfingers.com.my, penerbitanbutterworld@yahoo.com

Rabu, Oktober 10, 2007

loko : thn ni lain skt la dr thn yg lepas2. thn lepas kami raya kt sg bonus. thn ni, sepatutnya turn melaka. tp org melaka pun raya kt kl, so raya kt kl la thn ni. thn ni juga thn pertama tanpa mak n bapak. thn lps kedua arwah masih ada lg. dan sapa pun tak sangka, thn ini kami beraya tnpa seorg pun dr mereka. arwah mak meninggal pada nov 2006, and arwah bapak pd mei 2007.

thn2 sblm ni pun, xlah meriah or kecoh sgt mcm kdk tu. cuma kami adik bradik slalu ikut mak pg pasar chow kit mlm raya. dulu2 time2 camtulah kuih raya murah giler. tp skrg ni peniaga kat sana dh pandai dh, dorg dh tak jual murah dh. dorg tau mlm raya tu mesti ramai org. so, jual cam besa je. dulu2 pun masa umh kt kg baru, sibuk la main bunga api. mercun tak sgt la sbb kita bdk baik. hahahaha.. bapak pulak mesti bertakbir tiap2 malam raya. thn lepas pun kami bertakbir. thn ni, adik beradik sajalah tanpa bapak..

thn ni, sibuk layan anak2 aje la. teman dorg main bunga api or ikut wife beli baju. nk kata kurang meriah dr thn lepas, mmg thn2 sblm ni pun dh mcm ni. hahahaha. mgkn semakin kita tua semakin kurang rasa exited tu. jadi pada mereka2 yg masih ada rasa exited tu, nikmatilah perasaan tu sepuasnya skrg ni. nnt bila umur dh mcm kita ni, dh tak rasa dh. jeles pulak tgk bdk kecik yg terkira2 bila nak raya.

jumaat ni dh start cuti dh. so, selamat hari raya dan maaf zahir batin pada semua. semua sekali. insyaAllah, klu thn ini bkn ramadhan kita yg terakhir, thn dpn kita puasa sama2 lagi.

jmpa lepas raya. : okol

4 ulasan:

fellow berkata...

selamat raya pada semua!

R a y a !

(sape2 berani wat open house,ajak ah saya!)

masokis berkata...

encik loko...selamat hari raya...wa salute sama lu punya ketukan berhantu...

shoradhi berkata...

selamat hari raya.

ray rox berkata...

insyaallah tiap kali pas solat akan ku sedekahkn alfatihah kpd semua umat yg telah pergi.. raya thn ni 1st time aku raya tanpa atuk belah ayah..

-selamat hari raya ke13-